ANA SƏHİFƏ / MARAQLI

Koka-Kolanın sirrləri...

20720    |   2020-01-24 14:55
Şriftin ölçüsü:
A+ Böyütmək
A+ Balacalaşdır

İlk dəfə çıxdığı zaman hər kəs ona kokainli iksir deyirdi. Təqvimlər 1886-dan, 1929-a gələndə isə hər kəsin tanıdığı qazlı bir içki idi. Bu gün baxdığımız zaman Cola, 200 fərqli ölkədə 1.9 milyard porsiya istifadə olunmuşdur. Coca-Cola isə artıq dünya malı olmuş böyük bir şirkətdir. Bəs bu hala necə gəldi?

1. Resepti sir kimi saxlanılırdı və bütün bazar testlərini keçmişdi.


Reseptində 1903 ilinə qədər kokain istifadə edilirdi, amma sonra kokain reseptdən çıxarıldı. 1985-də "Yeni Kola” çıxana qədər resept eyni qaldı. Bazar hər zaman resepti kopyalamağa çalışdı. Bu isə Coca-Cola şirkətinin məşhurluğunu daha da artırmış oldu.

2. Loqosu bütün dövrlərə uyğundur!


Vaxtı ilə müsabiqədəkilərin istifadə etdiyi Spencerian fontu ilə yazılan loqo, Coca-Cola-nı rəqiblərindən fərqləndirəcəkdi. 1923-cü ildən bu yana loqo standart hala gətirildi. Qablaşdırma dəyişsə də, loqo həmişə eyni qaldı.

3. 1915-ci illərdə bütün kola markaları eyni dizayndakı butulkanı işlədirdi, Coca-Cola isə bir fərq yaratdı!

Coca-Cola-nı önə çıxaracaq bir addım atmaq lazım idi. Məhsulu həm daha yüksək keyfiyyətdə göstərmək, həm də fərqli etmək qərarına gəldilər. Yarış keçirdib, ən yaxşı butulka dizaynını seçəcəkdilər. Yarışın qaliibi isə Root Glass şirkət oldu və kolanın butulkası da ikonikləşdi.

4. Coca-Cola-nı satmağın qaydaları var idi.
Ernest Woodruff-un Trust şirkəti 1919 ilində Coca-Cola-nı aldı. Keyfiyyəti qorumaq üçün müəyyən standartlar qoymağa başladılar. Coca-Cola 2 dərəcə istilikdə servis edilməli idi. Şirkət pərakəndə satıcılara içkini heç vaxt 4.5 dərəcədən yuxarı istilikdə satmamaqlarını dedi. Bu da Coca-Colanı rəqiblərindən daha dəyərli hala gətirdi.

5. 70 il qiyməti eyni qaldı

Bir butulka Coca-Cola 1886-dan 1959-cu ilə qədər sadəcə 5 sentə satıldı.

6. Öz dünyasını yaratdı


Şirkət istifadəçilərə markanı mənimsəmək üçün imic yaratmaq qərarına gəldi. 1887-dən 1920-ci ilə qədər istehsal olunan məhsulların 10%-i pulsuz verilirdi. Bu sayədə markanı tanıyacaqlardı, eyni zamanda dekorasiya məqsədli marketlərə posterlər, saat və təqvimlər bağışlanılırdı.

7. Filialları sayəsində böyüdü


Coca-Cola nəhəng şirkət deyil, kiçik şirkətlərdən əmələ gələn bir sistemdir. Bu sistem sayəsində bütün məhsullar ortaya çıxır və yeni əlaqə kanalları əmələ gəlir.



İmza:Eminquey
SON XƏBƏRLƏR
2020-07-06


VİDEO



ƏDALƏT BU GÜN
Redaktor seçimi
FOTOREPORTAJ
GÜNÜN SİTATI
SORĞU
Dövlət xəstəxanaları pulludu, yoxsa pulsuz?

Pullu (88.57%)
Pullsuz (11.43%)

ÇOX OXUNAN
GÜNÜN LƏTİFƏSİ

İki qonşu olur: biri hamıya pislik edən, bir neçə villanın sahibi, gününü eyş-işrətdə keçirən, Allahı, peyğəmbəri tanımayan bir məmur. O birisi də Allahı, peyğəmbəri tanıyan, xoş xasiyyətli müəllim.

Bir gün Allahı, peyğəmbəri tanımayan məmur ölür. İki-üç aydan sonra müəllim də ölür.

İnkir-minkir müəllimi sorğulayır, görürlər yaxşı adamdı, amma onun da günahları var. Deyirlər:

- Davay, cəhənnəmə.

Bir söz demədən gedir girir cəhənnəmə.

Bir az fırlanmış görür ki, məmur qonşusu oturub stolun başında, böyür-başında da əyanları. Məmurun başında da dəfnə çələngi. Yaxınlaşıb deyir:

- Qonşu, o dünyanı qatıb-qarışdırdın, min günaha batdın, cəhənnəmdə də stolun başında oturmusan, yanında da əyanların, başında da dəfnə çələngi.

Məmur deyir:

- Ə, yaxşı bax, məni ağaca keçiriblər, başımda çiçəkləyib.





digər lətifələr
ARXİV
FACEBOOK