TAPIN VƏ «NABAT» FİLMİNƏ BAXIN

Fevralın 26-sı kanalların birində (deyəsən, ATV-də idi) çox maraqlı bir Azərbaycan filminə baxdım. Sözün düzü, əvvəllər bir-iki dəfə bu filmə baxmaq istəmişdim, amma dinamika olmadığına görə, yeknəsəkliyi məni sıxmışdı, sonadək baxmamışdım.
Fevralın 26-da isə Xocalı soyqırımı məni bu filmə sonadək baxmağa məcbur elədi, hərçənd ki, film çox gec başlamışdı.
Müharibə haqqında belə ciddi, maraqlı bir film çəkmək, müharibə faciələrinə tamamilə başqa bir yöndən yanaşmaq əsl rejissor işidir ki, Elçin Musaoğlu da bu işin öhdəsindən məharətlə gəlib. Filmdə dörd obraz var – gəlin, xəstə həyat yoldaşı, sürüdən ayrı düşmüş bir qurd (canavar yox, qurd. Əgər o canavar olsaydı gəlini parçalayardı, qurd isə insan yemir. Ona görə də türklər onu özlərinə totem seçiblər), bir də gəlinin Ağca adlı inəyi və ümid yeri.
Bütün kənd köçüb, yalnız gəlin xəstə həyat yoldaşını qoyub getmək istəmir. Və haçansa camaatın geri dönəcəyinə inanır. Gəlin hər axşam durub ocaqları və işıqları sönmüş kənddəki evlərin lampalarını yandırır və özü də qoyur pəncərənin qabağına ki, uzaqdan görünsün. Hətta axırda lampaların nöyütü də azalır, yenə gəlin usanmır, lampalardakı nöyütləri paylaşıb yandırır.
Filmdə belə bir kadr var, qurd həyətdəki quyuya düşür. Gəlin əvvəlcə onu tüfənglə vurmaq istəsə də sonra fikrindən vaz keçir. Şərait yaradır ki, qurd quyudan çıxsın, sonra da quyunu doldurur ki, qurd bir də ora düşməsin. Və qurd da gəlib dəfələrlə gəlini kənardan müşayiət edir.
Kinoşünas deyiləm ki, filmi təmiz detallarınadək açım, həm də filmi bütöv danışmağa həvəsli də deyiləm, tapın baxın. Görün oğullar necə film çəkib. Gəlin obrazını canlandıran Fatimə Motamed Arya xanıma da xüsusi təşəkkür düşür.
Nədənsə bu filmi izləyəndə gözümün qabağına Natiq Qasımov gəldi. O Natiq ki sona qədər ermənilərlə vuruşur və axırda məcburən əsir düşür. Amma nə qədər döysələr də əlindəki Azərbaycan bayrağını atmır. Natiqin baxışlarından bir əsər yazmaq mümkündür. Gəlinin də baxışları mənə Natiqin baxışlarını xatırlatdı.
Bu xanım da kənddəki evlərin lampalarını yandırmaqla ermənilərlə belə savaşır. Tək qalır, amma yenə də kəndi tərk eləmir. Filmin ideyası çox xoşuma gəldi.
Allah bir daha bizim lampaları sönməyə qoymasın.
Elçin Musaoğluna və filmin yaradıcı heyətinə təşəkkürlərlə:
Aqil ABBAS
Digər Xəbərlər

“Bu gün tarixi verilişlərimizin çəkilməsinə böyük ehtiyac yaranıb" - Elnur Eltürk

Leyla Əliyeva “Səkinə xanım” məscidini ziyarət edib - FOTOLAR

Türkiyənin tarixi irsi olan Karahantəpə xüsusi örtüklə mühafizə olunacaq -FOTOLAR
