adalet.az header logo
  • Bakı 15°C
  • USD 1.7
01 Avqust 2020 15:36
21151
MƏMLƏKƏT

TƏHSİL MƏRKƏZİ ARTIQ EVİNİZDƏ!

Bütündünyada həyəcana səbəb olan koronavirusla bağlı hazırda Azərbaycanda dapandemik şərait müşahidə olunur. Koronavirus infeksiyası ilə bağlı vəziyyətdövlət başçısının ciddi nəzarəti altındadır. Dövlət səviyyəsində koronavirusunAzərbaycanda yayılmaması, əhalinin sağlamlığının mühafizəsi ilə bağlı bütünlazımi addımlar atılır, ən yüksək səviyyədə qabaqlayıcı tədbirlər görülür. Bugün əsas məsələ panikaya qapılmamaq, boş və heç bir əsası olmayandezinformasiyalara inanmamaqdır. Hökumət virusun yaratdığı fəsadları minimumaendirmək üçün vətəndaşlara EVDƏQAL çağırışı etsə də, onların gündəlik həyatdangeri qalmamaları üçün bütün mümkün şəraitin yaradılmasında əlindən gələni edir.

Təhsil sistemində gecikmələrinyaranmaması, tələbələrin dərslərdən geri qalmaması üçün onlayn dərs sisteminintətbiqi də görülən başlıca tədbirlərdəndir. Bir çox vətəndaşlar onlayndərslərin effektiv olmadığını düşünsələr də bu heç də belə deyil. Bu metoddünyada artıq uzun illərdir tətbiq olunan və lazımi sınaqlardan keçmiş biröyrətmə üsuludur. Düzgün metodika seçildikdə və tələbələrdə düzgün motivasiyayaradıldıqda bu sistem çox effektiv ola bilir.

Onlayn təhsil getdikcə yüksələn bir trendə çevrilir.Artıq kurslara getmək üçün yollarda vaxt itirmək, işləriniz səbəbindən öyrənməkistədiklərinizi təxirə salmaq tarix oldu deyə bilərik.

Son illərdə xarici dilə olan tələbatın artması, xaricdə təhsilalmağın aktuallaşması xarici dil kurslarının sayının atmağına səbəb oldu. Bəskurs seçərkən hansının daha peşəkar və daha səmərəli metodlardan istifadəetdiyini necə bilə bilərik?

Son vaxtlarxarici dilin tədrisi metodikasında çox böyük yeniliklər əldə edilmiş və şagirdlərinxarici dilə davamlı yüksək marağı təlim prosesinə də təsir etmişdir. Avropastandartlarına inteqrasiya edərək ingilis dilinin tədrisi zəngin və maraqlıresursların istifadəsinə yer vermişdir. Bu gün ingilis dilinin tədrisində fənnkurkulumlarına istinad edərək məzmun standartlarının, strategiyaların tətbiqi,yeni metodlardan istifadəsi onun mənimsənilməsində ən uğurlu vasitədir.

Xarici dillərin tədrisi digərhumanitar fənlərin tədrisindən özünün spesifikliyi ilə seçilir. Ənənəviyanaşmaya görə, bu cür spesifiklik ilk növbədə xarici dil dərslərinin yeniməzmun verməkdən daha çox mövcud fikirləri yeni işarələr sisteminə çevirməyəxidmət etməsindən irəli gəlir. Xarici dillərin tədrisinin digər spesifikliyiisə dərslərin əvvəlki bilgilərə söykənməsi, dərslərarası zəncirvari əlaqədirki, bu da onları dəqiq fənlərə yaxınlaşdırır.

Xaricidilin tədrisi zamanı şagirdlərdə dilin komponentlərinin və dil bacarıqlarınıninkişaf etdirilməsi diqqət mərkəzində durur və qiymətləndirmə də müvafiq olaraqbu meyarlarla həyata keçirilir. İngilis dilinin tədrisində ilk növbədə yeni sözlərin kontekstdəöyrənilməsinə və oxu bacarıqlarının inkişaf etdirilməsinə önəm verilməlidir.Dil sözlərdən ibarətdir, tələffüz və qrammatik qaydalar sözlərdə maddiləşir,sözləri bilmədən danışmaq və eşitdiyini anlamaq qeyri-mümkündür. Oxuya gəldikdəisə, onun bir faydasını vurğulamaq istəyirəm: "Oxumağı öyrənirik ki,öyrənmək üçün oxuyaq”.

Xarici dil dərslərinə innovativ metodlarıntətbiqinə dərsin motivasiya hissəsindən (birinci növbədə ilk 5-10-cu dəqiqələri)başlamaq lazımdır. Xarici dili öyrənməyə yeni başlayan şagirdlər bir çox çətinliklərləqarşılaşır və təbii olaraq çoxsaylı səhvlərə yol verirlər. Bu zaman onlarda motivasiyakifayət qədər olmalıdır ki, şagirdlər özlərində iradə gücü tapıb "gülünc” görünməyigözə alaraq xarici dili öyrənməyə və danışmağa davam etsinlər. Dərs ilinin ilk həftələrindəbu cür motivasiya yaratmaq üçün tanışlıq oyunlarından ("icebreakers”,"classbuilding” activities), "başla” ("bellwork/do now”) tipli strategiyalardanvə s. istifadə etmək sinifdə pozitiv mühit yaradır və təlim nəticələrini yaxşılaşdırır.Bundan əlavə, şagirdlərin marağını qoruyub saxlamaq üçün dərs boyunca onların hərkiçik nailiyyətini tərifləmək və bu zaman fəaliyyət prosesini önə çəkmək lazımdır.Uşağı bacarığına, yaxud da əqli qabiliyyətinə görə tərifləyəndə o, daha çətin məsələilə qarşılaşanda bunu daha az çalışması, səy göstərməsi ilə deyil zəka gücünün azlığıvə bacarığının olmaması ilə əlaqələndirir və nəticədə həvəsdən düşərək dərsə bütünmarağını itirir və çalışmır. ToddVitekertərifineffektivolmasıüçünonun 5 şərtinigöstərir;tərifobyektiv,konkret, dərhal, təmizvə gizliolmalıdır.

Yuxarıda sadalanan metodların ənuğurlu tətbiqini hətta ondan da artığını "E-Learning Online Education”şirkətində tapa bilərsiniz. Beynəlxalq dərəcə sertifikatlı müəllimləritərəfindən yaratmış olduqları xüsusi metodika ilə artıq dil öyrənməyə aylarillər sərf etmədən 6-8 həftə ərzində xarici dildə rahat ünsiyyət qurmabacarığını öyrənmək mümkündür. Burada Siz istər tək danışıq dərslərinə qoşulubsöz ehtiyyatınızı artıra, fikirlərinizi daha akademik şəkildə ifadə etməyinyollarını öyrən bilər və ya ümumi dərs qruplarında iştirak edib həm qramatika,həm danışıq, həm oxu, həm də yazı qaydalarının ən sadə metodikasını öyrənəbilərsiniz.

Bu kursda Siz tək özünüz üçün yoxhəm də 6 yaşından yuxarı uşaqlarınız üçün də çox gözəl fürsətlər əldə edəbilərsiniz. Onlar üçün yaradılmış olan xüsusi program sayəsində artıq əylənərəkxarici dildə rahat öyrənə biləcəklər. Ən əsası isə odur ki, bu fürsətlər Sizəziyyət çəkmədən olduğunuz yeri tərk etmədən ayağınıza gətirilir.

Frank Smith deyirdi "Bir dil sizəyaşam üçün dəhliz olar, iki dil yol boyunca bütün qapıları açar”. Yeni dünyanınformalaşdığı bir dövrdə qarşınıza çıxacaq qapıları aça bilmək üçün müasirhəyatın tələbləri ilə ayaqlaşmaq məcburidir. Pandemiyanın yaratmış olduğuçətinliklərdən demotivasiya olmadan qarşınıza çıxan bu fürsətlərdən maximumyararlanın!!!