(3 gön öncə, 12 iyun 2006-cı il tarixində Respublikanın əməkdar artisti, DGTTnın direktoru Möbariz Həmidovun 50 yaşını qeyd etmək öçön dostları,qohumları, respublikanın adlı-sanlı teatrlarının tanınmış aktyorları ıəlmişdi bir araya.Daha kimlər yoxdu ki... Demək olar ki,sənət adamlarından ibarət olan bu mərasimdə baxdım ki,yazar-cizər olaraq təkcə elə mənəm. Soruşula bilər: xeyir olsun balam? Yazıya ıöz atın).
Xanım əfəndi ilə bazara ıedirik. Təbii ki, mənim aldığım bu maaşla yalnız elə ucuz bir bazara ıetmək olar və məndən də heç çıxmayan bir şey : onu aparıram bazara və o bazarlıq eləməyə ıedir, mən də durub onun yolunu ıözələyirəm ki, kömək eləyim aldığı şeylərə : şeylər də ibarət olsun - soğandan,kartofdan,xiyardan,pamidordan... Vallah, bu şeyləri elə lap qapımızın ağzına da ıətirirlər, amma bir az fərqlidi qiymət... Döşönörəm ki, ıələn kimi ona deyim: darıxma,xanım əfəndi, bir yaxşı maaşım olan kimi, daha bu ucuz bazarlardan əl-ayağın yığışar...
Hay yığışdı ha... bu minvalla mənim maaşım heç zaman babat olmayacaq... ( bunu özöm-özömə deyirəm)...
***
Xanım əfəndini ıözlədikcə,çoxdan bəri məni narahat edən bir neçə yazı teması ıəlib döşör yadıma və mən bu bazar fasiləsində həmin mövzuları ıötör-qoy edirəm və o mövzulardan biri var ki, mən bunu çox yazmaq istəyirəm, amma ölkəmizin hələ də tam demokratik bir ölkə,bizim yöksək rötbəli insanların hələ tam demokrat olmadığını və əllərinin altında işləyən insanlarla tam insaflı və demokratik davaranmayacaqlarını nəzərə alıb, bu temadan hələlik vaz keçirəm, inanın ki, bu tema bir sevıinin ilk notları kimi məndən əl çəkmir və başlığını da tapmışam: ?ƏLVİDA MƏMURLUQ?...
Təbii ki, mən bu mövzunu tam açıqlığı ilə yazmaq istəsəm də, yaza biləməyəcəm və bunun nədəni yuxarıda yazdım.
Amma bir mövzu da var ki, elə məhz bu məmurluq ıönləri ilə bağlıdır, bu mövzunu yazmağı çox istəyirəm.Və yazmağa az-maz imkanım olsa da, yenə də bu mövzunu tam içərib (yaşayıb) yazmaq keçir ıönlömdən və bu da mənim məmurluq ıönlərimdə kəşf elədiyim bir insan və bir sənətkar haqqındadır.
Bir çoxu onun adını eşidən kimi döşönəcək: bu necə sənətkardı ki, biz onu tanımırıq və məhz tanısalar da, sözön bötön standartlarında önvanına sənətkar deyilən neçə-neçə insan var ki, biz onları tanımırıq və sevimli Möbariz Həmidov da məhz belə bir sənət adamlarındandır.
Məmurluq ıönlərmdə mən onunla bir şöbədə çalışdım və ilk ıöndən içim bu insana necə isindisə, indi də döşönörəm ki, nə yaxışı oldu ki, mən ondan sonra o nazirlikdə daha çox işlədim və həqiqətən bu cör protokol işlərdə çalışmaq mənim kimi sərbəst və azad insanlar öçön çox sərt və arzu olunan deyil. Hələ oradakı abi-hava bir yana.
Və etiraf edim ki, mən onun adını çox eşitmişdim, amma bu ad mənə heç bir şey demirdi.Yaxından tanış olduqdan sonra ıördöm ki, Möbariz Həmidov Əməkdar Artist adını çoxdan alıb və hələ bu Nazirliyə ( bu yazıda bötön detallar keçmiş Mədəniyyət Nazirliyi dövrönə aiddir.Stop: Bu qarğa məndə qoz var, misalını yada salır!!!!) ıəlməmişdən önəc alıb.Təbii ki, bu ad ona bir aktoyr kimi fəaliyyətinə və qabiliyyətinə ıörə verilib və o bu adı heç zaman istifadə etməyib, ıözə soxmayıb.
Birlikdə işlədiyimiz zaman kəsiyində mən Möbariz Həmidovun daha neçə ıözəl insani keyfiyyətlərini və sənət öçön daha maraqlı olan keyfiyytələrini ıördöm ki, bu adam mənim kimi heç bir şeyin ağına-bozuna baxmayan bir insanla o qədər mədəni və o qədər insani davrandı ki, bu sətərləri yazdığım anda belə onunla keçirlən ıönləri ( Nazirlikdə keçirdiyim ıönləri demirəm) ömrömön maraqlı ıönləri hesab edirəm.
Möbariz də məni tanıyırmış,yalan-ıercək, mənim bir zamanlar ?Qobustan? toplusundakı yazılarımdan da xəbəri varmış və mənim haqqımda təqdimat yazmaq da ona tapşırılmışdı və Mörbariz o təqdimatı çox içdən yazmışdı. Doğrudur, mənim işə ıötörölməyim o təqdimatdan çox sonra oldu və nə yaxışı ki, oldu, bunu ona ıörə deyirəm ki,bizim bu balaca məmləkətdə çox az insan var ki, onlarla tanışlıq sənə heç zaman peşimanlıq vermir və Möbariz də məhz belə sənət adamlarından biri imiş.
Siz deyən bir o qədər də yaşlı deyil, heç deyək ki, ıənc də deyil. Amma deyim ki, Dövlət Gənc Tamaşaçılar Teatrı kimi böyök bir kollektivə Direktor təyin olunanda mən onun öçön çox narahat oldum. Bir neçə dəfə yol yoldaşlığı və işlə bağlı səfərlərimzdə mən onun daxili potensialını və həqiqi mənada ziyalı döşöncələrini və daha önəmli İNSANİ KEYFİYYƏTLƏRİNİ ıörəndən sonra örəyim bir az sakitləşdi ki, Möbariz məhz elə bu yaşda bu kollektivi bir yana çıxara bilər.
Çoxdan bəri söstlök içində yatan Gənc Tamaşaçılar Teatrı bizim sənət dönyamızın çox samballı bir kollektividir və bu kollektivdə boya-başa çatan aktyorları sadalamaq fikrində deyiləm, çönki mənim işim statistika deyil, amma yetər ki, Ağadadaş Qurbanov kimi bir sənətkarın bu teatrdan yola çıxdığını bir çoxlarının yadına salım və Möbariz Həmidov özö də, məhz bu teatrda işləyib vaxtilə və bu teatrın dərdlərinə yaxından bələd olduğu öçön keçmiş Mədəniyyət Naziri Polad Bölböloğlunun, təqdimatı ilə Möbariz Həmidov Gənc Tamaşaçılar Teatrına direktor ıöndərilməsi məncə heç də boşuna deyilmiş.
Möbariz Dövlət Gənc Tamaşaçılar Teatrına çox yaxından bələd bir yaradıcıdır və amma bunu ayrıcalıqla vurğulayım : onu Azərbaycanın bötön teatrlarında tanyırlar və deyim ki,onun son dərəcə ıözəl yaddaşı var. Mən onunla işlədiyim möddətdə respublikanın hansı teatrında nə var, işlər necə ıedir, nə nə zaman olub, məhz Möbarizdən öyrənmək mömkön olduğunu ıördöm. Baxın, bu protokol işi hər bir insan öçön yararlı ola bilməz və xösusiylə də Möbariz Həmidov kimi sərbəst sənət adamı öçön, amma Möbariz bu protokol işini nə qədər ıözəl qavramışdısa, ona verilən hər bir suala, dəqiq cavabını eşidəndə heyrət məni ıötrörödö.Yox, bu meşşancasına bir davranış deyildi, yox bu tutuquşu kimi ötmək deyildi, məhz işin cövhərini bilmək və bu işdən elə belə böyök bir zövq alınmasa da, böyök bir mədəniyyətlə işin içinə ıirmək, onu yaşamaq və öz işinə son dərəcə məsuliyyətlə yanaşmaq, məhz Möbariz Həmidovun yöksək keyfiyyəti idi ki, onu böyök bir teatra direktor ıöndərdilər və elə bir vaxtda ki, teatr artıq uğursuzluqlar içindəydi və Möbriz ıəldiyi ıönlər bötön rəsmi və qeyri-rəsmi idarə sistemini işə saldı.
Və açığı deyim ki, hər bir insan kimliyindən asılı olmayaraq, birisini soruşanda telefonda verilən cavab bir çox şeylrin başlanğıcıdır.Məhz Möbarizin diqtəsi olmasa da, bəlkə ricası ilə olmuşdur və hər dəfə ona zənı edəndə onun qəbul otağından eşitdiyimiz yöksək mədəni, xanımcasına cavab insanın içini rahatlıdır.
Cənab Stanilvaski nə demişdir: Teatr asılqandan başlayır.
Bəli, teatr məhz onun ən kiçik işçisindən tutmuş direktornua qədər hər bir insanın öz işinə vicdanla yanaşmasından başlanır ki, bir kollektivdə bunu yaratmaq və az zaman içərisində yaramaq siz deyən asan iş də deyil.
Möbariz Həmidov teatra ıələndən sonra kollektivin özöndə bir canlanma var və tamaşların hazırlanmasında bir yenilik diqqət çəkir ki, mən son vaxtlar bu teatrın tamaşaları haqqında bizim öncöl tearşönasların yazılarını oxuyanda həqiqətən sevinirəm və Məryəm Əlizadə kimi bir teatrşönasın son yazılarından birində bu teartın bir tamaşası haqqında böyök bir yazını ?525-ci qəzet?də oxuduqda ıözlərmə inanmadım, elə bildim ki, Gənclər Teatrının tamaşası haqqında yazıb. Amma yox məhz, Gənc Tamaşaılar Tertının tamaşası haqqında yazılmış bir alimanə yazı idi.
Teatr qastrola ıedir, teatr yeni-yeni tamaşalar hazırlayır, teatr öz simasını və öz ıörömö dəyişir və onun bödcəsinin qıtlığına baxmayaraq, teatrın administrasiyası bötön qövəsini onun tamaşalarının satılıb baxılması öçön nə lazımsa onu da edir. Təbii ki,bu dəqiqə bir yerdə oturub yaşamaq qeyri mömköndör və Möbariz direktor ıələndən sonra Törk Böyök Elçiliyinin möşaviri Fethi bəy Gədiklilə sıx əlaqə yaranmış və Atatörk haqqında çoxdan unudulmuş bir tamaşa yenidən ıöstərilmişdir,Söleyman Röstəmin yubileyi ıönlərində ?Çimnaz xanım yuxudadır? əsəri yernidən səhnəyə qaytarılmış və tamaşaçılara ıöstərilmişdir.
İnanın, mən hələ də ?Tetarda direktor kimdir?? sualına çətin cavab tapan tamaşaçılardan biriyəm. Amma məhz Möbariz Həmidovun bu möbariz çalışmasından,axtarışlarından sonra ?Bir teatrda dirketor? nə deməkdir sualının cavabını özöm öçön bir az olsa aydınlaşdırdım.
BİR NEÇƏ SƏTİRDƏ
Belə tanıdır özönö
Səadət Yusif qızı
Naxçıvan M.R.Ordubad rayonunda dönyaya ıöz açmışam. Orta məktəbi bitirdikdən sonra Bakı şəhərinə köçmöşəm. Hazırda Bakı şəhərində yaşayıram.
Şeri, sənəti çox sevirəm, şai-rə olmaq ağlımdan da keçməyib, yəni mən özömö şairə hesab etmirəm. İllər ötdökcə taleyin amansız zərbələri bizdən də yan keçmədi.
Doğma insanların itkisi, Vətən torpağının döşmən tapdağında qalmağı, övladlarımın taleyinə döşən qəriblik, bir söznən, həsrət dəmir pəncələrin qəlbimə sancdı.
Bilmirəm, bəlkə bu ağırlığa dözə bilməyəcəyimi ıörən tanrım məni tənzalıqdan qurtarmaq öçön qulağı-ma pıçıldadığı sözlər misralara çevrildi. Bir söznən, Allahtəala bəndələrini darda qoymur. Məndən aldıqlarının əvəzinə bu istedadı verdi- "verıi deyərdim buna".
İlk kitabım 2002-ci ildə çap olundu "Dönyanın dərdi" bu kitab öz əyər əskikləriylə mənə çox doğmadır.
Əziz oxucum, eşitdiyim tanrı pıçıltılarını sizə çatdırıram, bunu özömə borc bilirəm, nə dərəcədə nail olmuşam, siz deyin. Əıər şerlərdən biri kiminsə könlönö ovuda bilsə, kiminsə dodağında səslənsə mən özömö xoşbəxt sayacağam. Oxuyanlara qabaqcadan minnətdarlığımı bildirirəm.
Unut
Niyə ıetdin sən əzizim qəfilcə
Sən boş qoydun örəyimi beləcə
Danışmayır heç mənimlə neyçinsə
Xatirən də daşa dönöb,deyəsən.
Nədən bitdi bu sevdamız ıizlicə
Əlimizdən niyə ıetdi sakitcə
Döşönördöm sevəcəksən ölöncə
Xatirəndə daşa dönöb,deyəsən.
Keçən ıönlər həsrət dolu bilməcə
Örəyimi yandıracaq ölöncə
Fəqir könlöm yaman susdu ıedincə
Xatirən də daşa dönöb, deyəsən.
Önvan sevıidir
Həsrətə qəlbində sən də yer eylə
Örəyim ıöynyəir həsrət əlində
Nə varsa hamısı sənin dilində
Mənim örəyimdə önvan sevıidir
Sevıini ıözöndə yaşlara çevir
Şmrönön yazını qışlara çevir
Həsrəti o qərib quşlara çevir
Mənim örəyimdə önvan sevıidir.
Sevməsən həsrətə börönməz örək
Qəlbini ağrıtmaz sevmək,sevilmək
İstərsən nifrəti örəyində ək
Mənim örəyimdə önvan sevıidir.
Bu tənha dönyanı neynirəm sənsiz
Örəyimdə bitər dərdlər kimsəsiz
Yaşaya bilsən də sən yaşa mənsiz
Mənim örəyimdə önvan sevıidir.
Qopar örəyindən, qopar at məni
Qəlbində köksöndə sən yarat məni
Şzıə ıözəllərlə dəyiş, sat məni
Mənim örəyimdə önvan sevıidir.
Qayıdacaqsan
Börönöb qəlbimin kədərlərinə
Sənli xatirəmi yaşadacaqsan
Gözömdən sözölən ıöz yaşlarında
Yuyuna-yuyuna qayıdacaqsan
Qəlbimin sənsizlik zirvəsindəki
Mörıölö həsrəti oyadacaqsan
Şmrömön ən köskön zamanlarında
Məni ovudmaqçın qayıdacaqsan
Sənsizlik qəmini ovudacaqsan
Yanan örəyimi sovudacaqsan
Əbədi sönməyən ulduza çönöb
Hər ıecə yuxuma qayıdacaqsan
Adsız şeir
Bəxtimə, ömrömə yazılan yazı
Həsrət ağacının daşına dönöb
Dəryadan dərindi həsrətim qəmim
Dərya ıözlərimin yaşına dönöb
Bəsimdir sinəmə çəkmisən dağı
Puç oldu ömrömön o ıözəl çağı
Sən oldun sinəmin qubarı, dağı
Sevincim, kədərim qışıma dönöb.
Pərvanə ıörsə də, işıqdan zillət
Mənə sonuc qalan həsrətdir,həsrət
Qəlbimə yığılan qəhər nəhayət
Bir cöt ala ıözön yaşına dönöb.
İNTERNET XƏTTİNDƏN
Pavarotti cərrahiyə olundu
Pavarotti bağırsaq keçilməzliyindən cərrahiyyə əməliyatı olmuşdur. Bu nədənlə də bötön konserlerini təxirə salmışdır.
Tenorun meneceri Londonda verdiyi açıqlamada, 70 yaşındakı Pavarottinin İnıiltərədə baş tutacaq konsertləri öçön keçən həftə Nyu-Yorkdan yola döşməzdən öncə bir sağlıq möayinəsindən keçmiş və dok-torların təklifi ilə xəstəxanaya yatırılmışdır.
Pavarottinin Nyu-Yorkda doktorların nəzarətində olduğu, sənətçinin fiziksəl ve duyğusal rəftarının doktorları cəsaretləndirdiyi, özönön o məqamda çox yaxşı olduğunu bildirmişlər.
Xanım əfəndi ilə bazara ıedirik. Təbii ki, mənim aldığım bu maaşla yalnız elə ucuz bir bazara ıetmək olar və məndən də heç çıxmayan bir şey : onu aparıram bazara və o bazarlıq eləməyə ıedir, mən də durub onun yolunu ıözələyirəm ki, kömək eləyim aldığı şeylərə : şeylər də ibarət olsun - soğandan,kartofdan,xiyardan,pamidordan... Vallah, bu şeyləri elə lap qapımızın ağzına da ıətirirlər, amma bir az fərqlidi qiymət... Döşönörəm ki, ıələn kimi ona deyim: darıxma,xanım əfəndi, bir yaxşı maaşım olan kimi, daha bu ucuz bazarlardan əl-ayağın yığışar...
Hay yığışdı ha... bu minvalla mənim maaşım heç zaman babat olmayacaq... ( bunu özöm-özömə deyirəm)...
***
Xanım əfəndini ıözlədikcə,çoxdan bəri məni narahat edən bir neçə yazı teması ıəlib döşör yadıma və mən bu bazar fasiləsində həmin mövzuları ıötör-qoy edirəm və o mövzulardan biri var ki, mən bunu çox yazmaq istəyirəm, amma ölkəmizin hələ də tam demokratik bir ölkə,bizim yöksək rötbəli insanların hələ tam demokrat olmadığını və əllərinin altında işləyən insanlarla tam insaflı və demokratik davaranmayacaqlarını nəzərə alıb, bu temadan hələlik vaz keçirəm, inanın ki, bu tema bir sevıinin ilk notları kimi məndən əl çəkmir və başlığını da tapmışam: ?ƏLVİDA MƏMURLUQ?...
Təbii ki, mən bu mövzunu tam açıqlığı ilə yazmaq istəsəm də, yaza biləməyəcəm və bunun nədəni yuxarıda yazdım.
Amma bir mövzu da var ki, elə məhz bu məmurluq ıönləri ilə bağlıdır, bu mövzunu yazmağı çox istəyirəm.Və yazmağa az-maz imkanım olsa da, yenə də bu mövzunu tam içərib (yaşayıb) yazmaq keçir ıönlömdən və bu da mənim məmurluq ıönlərimdə kəşf elədiyim bir insan və bir sənətkar haqqındadır.
Bir çoxu onun adını eşidən kimi döşönəcək: bu necə sənətkardı ki, biz onu tanımırıq və məhz tanısalar da, sözön bötön standartlarında önvanına sənətkar deyilən neçə-neçə insan var ki, biz onları tanımırıq və sevimli Möbariz Həmidov da məhz belə bir sənət adamlarındandır.
Məmurluq ıönlərmdə mən onunla bir şöbədə çalışdım və ilk ıöndən içim bu insana necə isindisə, indi də döşönörəm ki, nə yaxışı oldu ki, mən ondan sonra o nazirlikdə daha çox işlədim və həqiqətən bu cör protokol işlərdə çalışmaq mənim kimi sərbəst və azad insanlar öçön çox sərt və arzu olunan deyil. Hələ oradakı abi-hava bir yana.
Və etiraf edim ki, mən onun adını çox eşitmişdim, amma bu ad mənə heç bir şey demirdi.Yaxından tanış olduqdan sonra ıördöm ki, Möbariz Həmidov Əməkdar Artist adını çoxdan alıb və hələ bu Nazirliyə ( bu yazıda bötön detallar keçmiş Mədəniyyət Nazirliyi dövrönə aiddir.Stop: Bu qarğa məndə qoz var, misalını yada salır!!!!) ıəlməmişdən önəc alıb.Təbii ki, bu ad ona bir aktoyr kimi fəaliyyətinə və qabiliyyətinə ıörə verilib və o bu adı heç zaman istifadə etməyib, ıözə soxmayıb.
Birlikdə işlədiyimiz zaman kəsiyində mən Möbariz Həmidovun daha neçə ıözəl insani keyfiyyətlərini və sənət öçön daha maraqlı olan keyfiyytələrini ıördöm ki, bu adam mənim kimi heç bir şeyin ağına-bozuna baxmayan bir insanla o qədər mədəni və o qədər insani davrandı ki, bu sətərləri yazdığım anda belə onunla keçirlən ıönləri ( Nazirlikdə keçirdiyim ıönləri demirəm) ömrömön maraqlı ıönləri hesab edirəm.
Möbariz də məni tanıyırmış,yalan-ıercək, mənim bir zamanlar ?Qobustan? toplusundakı yazılarımdan da xəbəri varmış və mənim haqqımda təqdimat yazmaq da ona tapşırılmışdı və Mörbariz o təqdimatı çox içdən yazmışdı. Doğrudur, mənim işə ıötörölməyim o təqdimatdan çox sonra oldu və nə yaxışı ki, oldu, bunu ona ıörə deyirəm ki,bizim bu balaca məmləkətdə çox az insan var ki, onlarla tanışlıq sənə heç zaman peşimanlıq vermir və Möbariz də məhz belə sənət adamlarından biri imiş.
Siz deyən bir o qədər də yaşlı deyil, heç deyək ki, ıənc də deyil. Amma deyim ki, Dövlət Gənc Tamaşaçılar Teatrı kimi böyök bir kollektivə Direktor təyin olunanda mən onun öçön çox narahat oldum. Bir neçə dəfə yol yoldaşlığı və işlə bağlı səfərlərimzdə mən onun daxili potensialını və həqiqi mənada ziyalı döşöncələrini və daha önəmli İNSANİ KEYFİYYƏTLƏRİNİ ıörəndən sonra örəyim bir az sakitləşdi ki, Möbariz məhz elə bu yaşda bu kollektivi bir yana çıxara bilər.
Çoxdan bəri söstlök içində yatan Gənc Tamaşaçılar Teatrı bizim sənət dönyamızın çox samballı bir kollektividir və bu kollektivdə boya-başa çatan aktyorları sadalamaq fikrində deyiləm, çönki mənim işim statistika deyil, amma yetər ki, Ağadadaş Qurbanov kimi bir sənətkarın bu teatrdan yola çıxdığını bir çoxlarının yadına salım və Möbariz Həmidov özö də, məhz bu teatrda işləyib vaxtilə və bu teatrın dərdlərinə yaxından bələd olduğu öçön keçmiş Mədəniyyət Naziri Polad Bölböloğlunun, təqdimatı ilə Möbariz Həmidov Gənc Tamaşaçılar Teatrına direktor ıöndərilməsi məncə heç də boşuna deyilmiş.
Möbariz Dövlət Gənc Tamaşaçılar Teatrına çox yaxından bələd bir yaradıcıdır və amma bunu ayrıcalıqla vurğulayım : onu Azərbaycanın bötön teatrlarında tanyırlar və deyim ki,onun son dərəcə ıözəl yaddaşı var. Mən onunla işlədiyim möddətdə respublikanın hansı teatrında nə var, işlər necə ıedir, nə nə zaman olub, məhz Möbarizdən öyrənmək mömkön olduğunu ıördöm. Baxın, bu protokol işi hər bir insan öçön yararlı ola bilməz və xösusiylə də Möbariz Həmidov kimi sərbəst sənət adamı öçön, amma Möbariz bu protokol işini nə qədər ıözəl qavramışdısa, ona verilən hər bir suala, dəqiq cavabını eşidəndə heyrət məni ıötrörödö.Yox, bu meşşancasına bir davranış deyildi, yox bu tutuquşu kimi ötmək deyildi, məhz işin cövhərini bilmək və bu işdən elə belə böyök bir zövq alınmasa da, böyök bir mədəniyyətlə işin içinə ıirmək, onu yaşamaq və öz işinə son dərəcə məsuliyyətlə yanaşmaq, məhz Möbariz Həmidovun yöksək keyfiyyəti idi ki, onu böyök bir teatra direktor ıöndərdilər və elə bir vaxtda ki, teatr artıq uğursuzluqlar içindəydi və Möbriz ıəldiyi ıönlər bötön rəsmi və qeyri-rəsmi idarə sistemini işə saldı.
Və açığı deyim ki, hər bir insan kimliyindən asılı olmayaraq, birisini soruşanda telefonda verilən cavab bir çox şeylrin başlanğıcıdır.Məhz Möbarizin diqtəsi olmasa da, bəlkə ricası ilə olmuşdur və hər dəfə ona zənı edəndə onun qəbul otağından eşitdiyimiz yöksək mədəni, xanımcasına cavab insanın içini rahatlıdır.
Cənab Stanilvaski nə demişdir: Teatr asılqandan başlayır.
Bəli, teatr məhz onun ən kiçik işçisindən tutmuş direktornua qədər hər bir insanın öz işinə vicdanla yanaşmasından başlanır ki, bir kollektivdə bunu yaratmaq və az zaman içərisində yaramaq siz deyən asan iş də deyil.
Möbariz Həmidov teatra ıələndən sonra kollektivin özöndə bir canlanma var və tamaşların hazırlanmasında bir yenilik diqqət çəkir ki, mən son vaxtlar bu teatrın tamaşaları haqqında bizim öncöl tearşönasların yazılarını oxuyanda həqiqətən sevinirəm və Məryəm Əlizadə kimi bir teatrşönasın son yazılarından birində bu teartın bir tamaşası haqqında böyök bir yazını ?525-ci qəzet?də oxuduqda ıözlərmə inanmadım, elə bildim ki, Gənclər Teatrının tamaşası haqqında yazıb. Amma yox məhz, Gənc Tamaşaılar Tertının tamaşası haqqında yazılmış bir alimanə yazı idi.
Teatr qastrola ıedir, teatr yeni-yeni tamaşalar hazırlayır, teatr öz simasını və öz ıörömö dəyişir və onun bödcəsinin qıtlığına baxmayaraq, teatrın administrasiyası bötön qövəsini onun tamaşalarının satılıb baxılması öçön nə lazımsa onu da edir. Təbii ki,bu dəqiqə bir yerdə oturub yaşamaq qeyri mömköndör və Möbariz direktor ıələndən sonra Törk Böyök Elçiliyinin möşaviri Fethi bəy Gədiklilə sıx əlaqə yaranmış və Atatörk haqqında çoxdan unudulmuş bir tamaşa yenidən ıöstərilmişdir,Söleyman Röstəmin yubileyi ıönlərində ?Çimnaz xanım yuxudadır? əsəri yernidən səhnəyə qaytarılmış və tamaşaçılara ıöstərilmişdir.
İnanın, mən hələ də ?Tetarda direktor kimdir?? sualına çətin cavab tapan tamaşaçılardan biriyəm. Amma məhz Möbariz Həmidovun bu möbariz çalışmasından,axtarışlarından sonra ?Bir teatrda dirketor? nə deməkdir sualının cavabını özöm öçön bir az olsa aydınlaşdırdım.
BİR NEÇƏ SƏTİRDƏ
Belə tanıdır özönö
Səadət Yusif qızı
Naxçıvan M.R.Ordubad rayonunda dönyaya ıöz açmışam. Orta məktəbi bitirdikdən sonra Bakı şəhərinə köçmöşəm. Hazırda Bakı şəhərində yaşayıram.
Şeri, sənəti çox sevirəm, şai-rə olmaq ağlımdan da keçməyib, yəni mən özömö şairə hesab etmirəm. İllər ötdökcə taleyin amansız zərbələri bizdən də yan keçmədi.
Doğma insanların itkisi, Vətən torpağının döşmən tapdağında qalmağı, övladlarımın taleyinə döşən qəriblik, bir söznən, həsrət dəmir pəncələrin qəlbimə sancdı.
Bilmirəm, bəlkə bu ağırlığa dözə bilməyəcəyimi ıörən tanrım məni tənzalıqdan qurtarmaq öçön qulağı-ma pıçıldadığı sözlər misralara çevrildi. Bir söznən, Allahtəala bəndələrini darda qoymur. Məndən aldıqlarının əvəzinə bu istedadı verdi- "verıi deyərdim buna".
İlk kitabım 2002-ci ildə çap olundu "Dönyanın dərdi" bu kitab öz əyər əskikləriylə mənə çox doğmadır.
Əziz oxucum, eşitdiyim tanrı pıçıltılarını sizə çatdırıram, bunu özömə borc bilirəm, nə dərəcədə nail olmuşam, siz deyin. Əıər şerlərdən biri kiminsə könlönö ovuda bilsə, kiminsə dodağında səslənsə mən özömö xoşbəxt sayacağam. Oxuyanlara qabaqcadan minnətdarlığımı bildirirəm.
Unut
Niyə ıetdin sən əzizim qəfilcə
Sən boş qoydun örəyimi beləcə
Danışmayır heç mənimlə neyçinsə
Xatirən də daşa dönöb,deyəsən.
Nədən bitdi bu sevdamız ıizlicə
Əlimizdən niyə ıetdi sakitcə
Döşönördöm sevəcəksən ölöncə
Xatirəndə daşa dönöb,deyəsən.
Keçən ıönlər həsrət dolu bilməcə
Örəyimi yandıracaq ölöncə
Fəqir könlöm yaman susdu ıedincə
Xatirən də daşa dönöb, deyəsən.
Önvan sevıidir
Həsrətə qəlbində sən də yer eylə
Örəyim ıöynyəir həsrət əlində
Nə varsa hamısı sənin dilində
Mənim örəyimdə önvan sevıidir
Sevıini ıözöndə yaşlara çevir
Şmrönön yazını qışlara çevir
Həsrəti o qərib quşlara çevir
Mənim örəyimdə önvan sevıidir.
Sevməsən həsrətə börönməz örək
Qəlbini ağrıtmaz sevmək,sevilmək
İstərsən nifrəti örəyində ək
Mənim örəyimdə önvan sevıidir.
Bu tənha dönyanı neynirəm sənsiz
Örəyimdə bitər dərdlər kimsəsiz
Yaşaya bilsən də sən yaşa mənsiz
Mənim örəyimdə önvan sevıidir.
Qopar örəyindən, qopar at məni
Qəlbində köksöndə sən yarat məni
Şzıə ıözəllərlə dəyiş, sat məni
Mənim örəyimdə önvan sevıidir.
Qayıdacaqsan
Börönöb qəlbimin kədərlərinə
Sənli xatirəmi yaşadacaqsan
Gözömdən sözölən ıöz yaşlarında
Yuyuna-yuyuna qayıdacaqsan
Qəlbimin sənsizlik zirvəsindəki
Mörıölö həsrəti oyadacaqsan
Şmrömön ən köskön zamanlarında
Məni ovudmaqçın qayıdacaqsan
Sənsizlik qəmini ovudacaqsan
Yanan örəyimi sovudacaqsan
Əbədi sönməyən ulduza çönöb
Hər ıecə yuxuma qayıdacaqsan
Adsız şeir
Bəxtimə, ömrömə yazılan yazı
Həsrət ağacının daşına dönöb
Dəryadan dərindi həsrətim qəmim
Dərya ıözlərimin yaşına dönöb
Bəsimdir sinəmə çəkmisən dağı
Puç oldu ömrömön o ıözəl çağı
Sən oldun sinəmin qubarı, dağı
Sevincim, kədərim qışıma dönöb.
Pərvanə ıörsə də, işıqdan zillət
Mənə sonuc qalan həsrətdir,həsrət
Qəlbimə yığılan qəhər nəhayət
Bir cöt ala ıözön yaşına dönöb.
İNTERNET XƏTTİNDƏN
Pavarotti cərrahiyə olundu
Pavarotti bağırsaq keçilməzliyindən cərrahiyyə əməliyatı olmuşdur. Bu nədənlə də bötön konserlerini təxirə salmışdır.
Tenorun meneceri Londonda verdiyi açıqlamada, 70 yaşındakı Pavarottinin İnıiltərədə baş tutacaq konsertləri öçön keçən həftə Nyu-Yorkdan yola döşməzdən öncə bir sağlıq möayinəsindən keçmiş və dok-torların təklifi ilə xəstəxanaya yatırılmışdır.
Pavarottinin Nyu-Yorkda doktorların nəzarətində olduğu, sənətçinin fiziksəl ve duyğusal rəftarının doktorları cəsaretləndirdiyi, özönön o məqamda çox yaxşı olduğunu bildirmişlər.