"Dəmiryoldakı inkişafı bütün ölkə əhalisi hiss edəcək" - VİDEO
Son 3-5 ildə Azərbaycan Dəmir yollarında ciddi dəyişikliklər olub
xarici mütəxəssislər Asiya İnkişaf Bankının "Azərbaycan Dəmir Yolları”
QSC-da aparılan islahatlarla bağlı verilən müsbət rəyi və səbəbləri şərh
ediblər. O, bildirib ki, Azərbaycan Dəmiryolları hazırda müasir
loqistika şirkəti kimi regiondan keçən nəqliyyat dəhlizlərində mühüm
tərəfdaşa çevrilib.
"Təşkilat son 3 il ərzində
dəyişilib. 3 il əvvəl Azərbaycan Dəmir Yolları köhnə tipli, sovet
üslubunda idi. Bu illər ərzində islahatlar təşkilatın bazarın və
müştərilərin maraqlarını nəzərə alacaq şəkildə formalaşması ilə başladı.
Bütün bu nailiyyətlər daxildəki islahatlarla əldə olunub”.
"Bura
ilə Sumqayıt arasında olan sürətli qatar yeni qatarlardır. Qısa zamanda
yarmada ətrafında da hərəkət edəcək. Bu yeni avadanlıqların
istifadəsindən xəbər verir. Bu qatarlar eyni zamanda orta məsafəli dəmir
xətti üzrə Gəncəyə hərəkət edəcək. Gələcəkdə daha çox hədəfləri yerinə
yetirməyi planlaşdırırıq”.
Mütəxəssislər hesab
edirlər ki, dəmiryolları sahəsində inkişaf kifayət qədər
nəzərəçarpandır. Şirkət bazarın tələblərinə uyğun işini qurur. Ən əsası,
islahatlar zamanı vətəndaşların sosial rifahı əsas götürülür. Bununla
belə, görüləcək zəruri işlər də var.
"Şəbəkə
daha da genişlənəcək. Yeni qatarlar, lokomotivlər üçün investisiya
proqramı icra olunur. Türkiyəyə yeni dəmir yolu xətti nəzərdə tutulub.
Daha bir neçə regional nəqliyyat xidmətləri də planlaşdırırıq. Bunu
təkcə Bakı əhalisi deyil, bütün ölkə əhalisi hiss edəcək. Azərbaycan
dəmir yollarının yükdaşımasında da danışmaq olar. Bu xidmətində böyük
sosial təsiri var. Daha az dəmir xətti ilə ekologiya daha az təsir
etməsi, loqistika sahəsində daha çox biznes imkanı yaratması ilə
Azərbaycan dəmir yollarının loqistik xidmət təminatçısı kimi ümumi
inkaşfı Bakıya, Azərbaycana yeni nəqliyyat imkanlarının gəlməsinə imkan
yaradacaq”.
Mütəxəssislər islahatlar prosesində vəsaitin düzgün istiqamətdə xərlcənməsindən də danışıblar.
"Xərclərlə
bağlı mən də aspekt əlavə etmək istərdim. Bütün dünyada bəllidir ki
sərnişindaşıma xidməti xüsusilə regional səviyyədə gəlirli işləmir. Ona
görə də Azərbaycan dəmir yollarının dövlət dəstəyinə ehtiyac var.
Yükdaşımalar gəlir gətirməlidir. Sərnişindaşıma xidməti əgər
genişlənərsə bu yükdaşıma xidmətindən əldə olunan gəlirlə deyil. Dövlət
subsidiyaları hesabına təmin edilməlidir. Hazırda bu cur subsidiyalar
həm də infrastruktur layihələri ilə əlaqədar Maliyyə Nazirliyi ilə
danışıqlar gedir”.
Dəmiryollarında elekrtik
enerjisinə qənaət məsələsi barədə də danışılıb. Bildirilib ki, aparılan
islahatlar nəticəsində enerji sərfiyatını maksimum həddə məhdudlaşdırma
üzərində də iş gedir.
"Eletkrik qatarı dizel
qatarı ilə müqayisədə daha az enerji sərf edir. Çox səmərəlidir. Bir
elektrik qatarı avtomobil yolunda 20 yük avtomobil daşıya bilər . O
deməkdir ki, qatarın sərf etdiyi elektrik enerjisi bizim sahib olduğumuz
ən səmərəli insanları və məhsulları daşımaq üçün ən ucuz enerjidir”.
"Bu
yeni eletrik lokomotivlərini qatarlarının alstomdan alınması vacib
addımdır. Rusiya dönəmindən qalan köhnə qatarlarla müqayisədə enerji
sərfiyyatı baxımından yeni lokomotivlər daha sərfəlidir. Biz bütünlüklə
dəmir yol şəbəkəsi o cümlədən yükdaşımaları əhatə edən zaman cədvəli
tətbiq etmişik. Bu bizim müxtlif qatarların hərəkətini qiymətləndirməyə
imkan verir”.
Mütəxəssislər bidirirlər ki,
dəmir yolu sektorundakı islahatlara görə "Azərbaycan Dəmir Yolları”
QSC-ni regionun lideri hesab etmək olar. "ADY-nin daimi olaraq
effektivliyin artırılmasına istiqamətlənməsi yüksək qiymətə layiqdir və
regionun digər dəmir yolları agentlikləri üçün mühüm təcrübədir.
(realtv)
Digər Xəbərlər
29 Mart 2024 15:42
Ermənistanı tərk edən Qarabağ ermənilərinin sayı AÇIQLANDI
29 Mart 2024 15:33Paytaxtda 181 avtobus yeni nəqliyyat mübadilə mərkəzindən hərəkət edəcək
29 Mart 2024 13:26Pulu olmayan bələdiyyələr fəaliyyət göstərməməlidir – Fazil Mustafa
29 Mart 2024 10:46AzTV Arayikin müsahibəsini niyə yayımlamadı? - AÇIQLAMA
29 Mart 2024 10:35