adalet.az header logo
  • Bakı 19°C
  • USD 1.7
30 Avqust 2019 16:46
10327
GÜNDƏM
A- A+

Azərbaycanda 2021-ci ildə Avro-5 standartında yanacaq istehsal olunacaq

Heydər Əliyev adına Neft Emalı Zavodunun yenidənqurma və modernizasiya layihəsi çərçivəsində 2021-ci ildə Avro-5 standartına uyğun dizel yanacağı istehsal ediləcək.

"Report" xəbər verir ki, bu barədə zavoda təşkil olunan press-tur zamanı zavodun yenidənqurma və modernizasiyası üzrə layihə rəhbəriNihal Allahverdiyevbildirib.

O qeyd edib ki, müəyyən vaxt sonra isə zavodda Avro-5 standartına uyğun avtomobil benzini istehsalına başlanılacaq.

"Zavodun yenidənqurma və modernizasiya layihəsinin I fazası 2018-ci ilin sonunda Bitum istehsalı qurğusu və Maye qaz doldurma stansiyalarının istismara verilməsi ilə yekunlaşıb. Layihənin növbəti mərhələləri üzrə işlər həcmi iki hissəyə - yeni qurğulara (Paket A) və rekonstruksiya ediləcək qurğulara (Paket B) bölünüb. Hər iki paket üzrə "EPC” (Layihələndirmə, Satınalma və Tikinti) podratçılar 2017-ci ildə ABŞ-ın KBR şirkəti tərəfindən dünya üzrə ən qabaqcıl EPC şirkətləri arasında aparılan seçmə müsabiqəsi nəticəsində müəyyənləşdirilib və seçilmiş şirkətlər 2018-ci ilin əvvəlindən işlərə start veriblər”.

O xatırladıb ki, Paket A (yeni qurğular) üzrə işlərin icrasına sabit qiymət əsasında İtaliyanın "Tecnimont-KT” alyansı cəlb edilib: "Bu paket çərçivəsində yeni Dizel yanacağının hidrotəmizlənməsi, Benzinlərin hidrotəmizlənməsi, Kükürdün alınması, İzomerləşmə, MTBE, Hidrogen alınma, Maye qazın hidrotəmizlənməsi üzrə Merox, C4/C5 fraksiyalarının hidrotəmizlənməsi qurğularının, eləcə də ümümzavod təsərrüfatı üzrə bir sıra qurğuların inşası nəzərdə tutulur. Bu paket üzrə detallı layihələndirmə işlərinin təxminən90%, satınalma işləri72%, tikinti işləri isə17%icra olunub.


"Layihə üzrə xərclərin minimuma endirilməsi və yeni qurğuların inşası əvəzinə mövcud qurğularda rekonstruksiya işlərinin həyata keçirilməsi məqsədi ilə bu paket çərçivəsində mövcud ELOU-AVT-6, Katalitik Krekinq, Katalitik Riforminq, Naftanın hidrotəmizlənməsi, Vakuum Qazoylun Hidrotəmizlənməsi və bir sıra digər qurğuların, mövcud ümumzavod təsərrüfatının rekonstruksiya edilməsi nəzərdə tutulurdu. Bu qurğuların dəqiq vəziyyətinin, qalıq istismar müddətinin müəyyənləşdirilməsi yalnız EPC podratçısının cəlb edilməsindən sonra mümkün idi. Çünki EPC podratçısı müvafiq texniki audit, təftiş və metalın vəziyyətinin müəyyənləşdirilməsi üçün qeyri-destruktiv və digər sınaqları həyata keçirməli, nəticələr əsasında qurğuların gələcək istismarına dair müvafiq zəmanətlər verməlidir. 2018-ci ilin əvvəlində işə başlayan TR şirkəti həmin ilin oktyabr ayında NEZ-in təmirə dayanması zamanı bütün tələb olunan texniki audit işlərini həyata keçirib, nəticələri təhlil edib. Əldə olunan nəticələri 2019-cu ilin birinci rübündə Layihənin idarə olunması üzrə podratçı ("PMC”) - "WOOD Group” şirkətlər qrupuna daxil olan "AMEC-Foster Wheeler Italiana” şirkətinə vəSOCAR-a təqdim edilib. "PMC” və TR-ın rəyləri nəticəsində rekonstruksiyası nəzərdə tutulan qurğuların gözlənildiyindən daha pis vəziyyətdə olduğu müəyyən edilib. Bununla əlaqədar, işlərin həcmi kəskin artıb və yenidənqurma işlərinin dəyərinin yeni qurğuların inşa olunması dəyərinə yaxınlaşıb. Bəzi qurğularda, məsələn, Katalitik Krekinq qurğusunda90%-a qədər avadanlıqların dəyişdirilməsinə zərurət yaranmış, eyni zamanda NEZ-in fəaliyyətdə olan qurğularında aparılacaq tikinti işləri riskləri artırıb”.

O əlavə edib ki, artmış işlər həcminin yerinə yetirilməsi üçün Katalitik Krekinq qurğusunun əvvəl planlaşdırıldığı 2 ay əvəzinə 15-18 ay müddətinə dayandırılmasına zərurət yaranırdı. "Bu isə öz növbəsində ölkəyə böyük miqdarda avtomobil benzinlərinin, dizel yanacağının, aviakerosinlərin və Azərikimya İstehsalat Birliyinin tələbatının ödənilməsi üçün xammalın idxalına və bununla əlaqədar böyük xərclərə səbəb olurdu. Qeyd olunanları nəzərə alaraq, rekonstruksiyası nəzərdə tutulan ELOU-AVT-6, Katalitik Krekinq, Katalitik Riforminq, Naftanın hidrotəmizlənməsi, Vakuum qazoylun hidrotəmizlənməsi, Amin Regenerasiya qurğularının yeniləri ilə əvəz olunması TR və PMC tərəfindən tövsiyyə edilib. Qeyd olunan tövsiyyələr Layihə üzrə Dövlət Kommissiyasına təqdim edilib. Qərara alınıb ki, yeni qurğuların quraşdırılması ilə ən müasir texnologiyaların tətbiqi ətraf mühitin qorunması baxımından olduqca önəmli olacaq və ölkə əhalisinin növbəti 25-30 il ərzində ən müasir standartlara cavab verən yüksək keyfiyyətli yanacaqla təmin edilməsinə zəmin yaradacaq, həmçinin zavodun uzun müddətli etibarlı şəkildə istismarı təmin olunacaq. Əldə olunmuş razılığa əsasən illik7,5mln. ton gücündə yeni ELOU-AVT, Katalitik Krekinq, Katalitik Riforminq, Naftanın hidrotəmizlənməsi, Vakuum qazoylun hidrotəmizlənməsi, Amin Regenerasiya və əlavə Hidrogen istehsalı qurğularının inşa olunması planlaşdırılır". Layihə rəhbəri artıq bu istiqamətdə mühüm tədbirlərə start verildiyini əlavə edib.